Shit..?

 
SHIT så läskigt så det finns inte. Min häst BACKADE vid start (!!!!)
Provade att tävla MC och då i början backar min häst!?
 
Nej herregud hoppas seriöst detta var en engångsföreteelse, annars dör jag O.O
Såhär rädd har jag inte varit, jag har aldrig varit med om detta!
 
Det går ju inte om Wille ska börja backa? Kravlade mig upp till 2'a dock så man tjänade ju en slant på det!
 
Någon som vet vad som kan ha hänt? (Nej jag var inte änds nära piltangenten nedåt)

 

kajsa

OMFG LÅTER ASSKUMT!! Hoppas det löser sig!! <3

2013-03-28 @ 20:16:24
Jennifer

AWIIII stackars dig! Hoppas det löser sig, aldrig hänt mig O.O

2013-03-28 @ 20:18:01
Moa

Dafuq... Hänt mig en gång, vet inte heller vad det beror på! Men som alla andra säger, hoppas det löser sig! <3

2013-03-28 @ 20:21:20
Rose Kotlett Greenhill

Har hänt mig typ 1000 ggr, stör mig ngt otroligt på det :v

2013-03-28 @ 20:52:53
Nadia Moonnight

Han kanske var på bushumör ;)

2013-03-28 @ 21:02:25
URL: http://nadiamoonnight.devote.se
Jennifer

Drar man scroll-knappen på musen neråt/bakåt så backar hästen..? :p

2013-03-28 @ 21:03:08
Rose Riverson! :D

Jag bara undrar en sak... Vart redigerar du dina bilder ?:)

2013-03-29 @ 12:56:58
URL: http://Northshadow.blogg.se
Elizabeth Moonnight

Hände mig i typ när jag var på FGC området. Eller inte riktigt, min häst trava, skritta, vände, backa och smågaloppera åt alla håll i typ 2 min! O.o Helt sjukt...

2013-03-29 @ 19:28:37
URL: http://angeldream.bloggplatsen.se
Bella Flowerbell

Jag kunde inte styra min häst på championatet i moorland måste vara något skumt med det😕

2013-03-30 @ 08:12:10
URL: http://starstabletjejerna2.bloggplatsen.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood