Uppdatering på DBC-bloggen!

 
Igår pysslade jag och Jen tills ca 2 på natten med att uppdatera klubbloggen lite!
Nu finns det en liten musikspelare längst nere där våran grymma klubblåt spelas! Man kan ända volym osv och även stänga av den! 
 
Sedan gjorde vi en ny header, där man hittar bilder i olika bubblor från olika event! 
Jag är supernöjd hihi!
 
Här hittar du klubbloggen (Diamondbubbles.blogg.se)!

Jennifer

ÅHH tjusigt <3<3

2013-03-30 @ 15:16:06
Anonym

Så sjukt vackert! Blir rörd ;-; <3

2013-03-30 @ 19:03:43
Joline riverdawn

det var från mig xd

2013-03-30 @ 19:04:20
Hayden

Saknar dig vännen =/ Hoppas allt lugnar sig IRL snart så vi kan umgås mer :)

Svar: Saknar dig med! du får fixa till en säker dator <3
April Starwood

2013-03-30 @ 19:58:10
URL: http://haydenstarstable.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood