Läsvärd blogg!

 
Jag ville bara visa er denna läsvärda blogg! Den drivs av Esmeralda Silverforce som även är ägare och grundare av SSO wiki (Om jag fattat rätt) 

Varför jag gillar denna blogg så mycket är att den har mycket att komma med, många tankar runt starstable och blandade saker. Texterna hon skriver är intressanta och välskrivna, vilket gör det otroligt kul att läsa den!
 
SSO wiki är en sida där du kan hitta all info om starstable, från uppdrag till stjärnor, till områden! Där kan man även hitta mycket intressant!
 
Ni bör lätt kika in på bloggen och på SSO wiki läsa lite! 
 
 
Hittade även en bild på Canel som absolut bör synas!
 
 
Tack så jättemycket för den fina bilden! Kul att det även fanns en tanke bakom den, uppskattar det enormt! 
 

Esmeralda Silverforce

Men gud vad söt du är, tack för alla fina ord ♥

2013-05-28 @ 15:09:49
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Cristina Silverbell

Sant! Vartenda ord, asgrym blogg verkligen :D

2013-06-05 @ 17:31:13
URL: http://starstableteam.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood