Snö - Memories

 
Åh jag kommer ihåg ett tag under vintern när det fanns snö, riktigt mysigt var det och man saknar det ju lite!
Det var så mysigt att grilla på kvällarna när det var snö och när det snöade. Det är en period som jag alltid kommer minnas i mitt ss liv 
 
 
 

Älskade Bibbi, hoppas du kommer hem snart igen ♥


Luciatåg med DBC, jises så långt led det va!

 
 
 
 
 
 

Nellie ponydawn

Hur gjorde du den där bilden när det såg ut som du satt på hästen

2013-05-18 @ 19:00:05
Cassandra

hur gör du så att det blir genomskinlig ruta och så blir det nästan ingenting och sen blir det mörkare och mörkare? t.ex. som på bild nr.3 där två hästar kramar varandra och där du har skrivit "April Starwood"

2013-05-19 @ 14:12:01
URL: http://photographblogger.blogg.se
Bella Mcdawn

Ja, det var verkligen jättemysigt med snön ;D

2013-05-19 @ 17:12:59
URL: http://mcdawns.blogg.se/
Anonym

Hur gjorde du horseback riding ???

2013-05-20 @ 22:29:10





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood