Till minne av Canel ♥

 
 
Evigt saknad, evigt älskad ♥
Fick video hjälp från Jensan 

Sofia Tutlebear

Stackars Canel, men han fick nog det finaste liv han kund hoss dig :) han fick också den finaste minnes vidion.
Ha det pra Canel på dom evigt gröna ängarna <3

2013-05-25 @ 10:04:45
Dina Queenstar

Kan ens häst dö? Men ledsen för din skull app fila i frid kanel på traparandas evigt gröna ägar

2013-05-26 @ 11:55:08
Courtney Mooncamp

Gud vilken bra film! Vila i frid Canel <3

2013-05-27 @ 20:33:29
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Frida Snowpaw

Ha det så bra i trappalanda :"c

2013-05-29 @ 08:26:57





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood