Vem är April Starwood?

 
Bland de kommentarerna hittade jag de som ville veta mer om vem jag är som person! Så jag tänkte skriva några rader om mig. 
 
Det jag alltid försöker är att April Starwood ska signalera mig, April Starwood är den person som även sitter här bakom och skriver. Självklart bygger man ju upp lite mer runt sin karaktär, än saker som kanske inte var lika möjligt här i verkligheten. Jag skulle nog säga att jag är otroligt snäll, ibland för snäll. Jag försöker alltid göra mitt bästa och nå mina gränser. Om jag gillar något blir jag otroligt arrangerad och gillar att ta itu med saker direkt! Jag är nog ganska mycket av en plugghäst faktiskt eftersom jag kan satsa på höga beyg och få det xD Jag kan få dåligt samvete ganska lätt. Att ta stora beslut som inte är självklara är inte det lättaste för mig.
 
En sak till är att jag kan känna empati till andra människor, gråter någon och man ser det eller att den personen verkligen är ledsen kan göra så att jag blir tårögd liksom.
 
Och jag hatar att ha fel och vill alltid göra ett bra "första intryck" på folk 
 
Nu har jag klottrat ihop lite om mig, så nu borde ni veta lite mer om vem som är April Starwood!
 
 
Nutid - Dåtid

Kajsa

OMG vi kunde varit systrar <3<3<3

2013-05-23 @ 19:40:52
Courtney Mooncamp

Väldigt likt mig :)

2013-05-23 @ 21:21:29
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Claudia Blizzard Winternight

Gooodh! Är du min tvilling? x)

2013-05-24 @ 11:10:01
URL: http://jorvikjokers.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood