Tack alla!

 
Måste bara få tacka er alla som är så glada att jag spelar igen! Det är verkligen superkul att komma tillbaka och bli bemött med alla era underbara glada reaktioner! 
 
Har ju höstlov nu så kommer bli sena kvällar med massa skoj på ss, wohooo!
 
 
Jobbar just nu fullt med designen, alltså blir det mindre tid till inlägg! Men blir bra med ny design, ny start 
 
 

Sofia Goldwood

Hej! Du vekar vara en trevlig person skulle gärna vela lära känna dig mera än att bara läsa din underbara blogg! :3 Så kanske ngn kväll på starstable på höst lovet skulle jag gärna häga med dig lite! :)

2013-10-26 @ 08:07:27
URL: http://soffgoldwood.blogg.se/
Selena Goldbear

April du har verkligen en helt underbar blogg! ♥ //Selena Goldbear♥♥

2013-10-26 @ 10:04:30
Sabrina Bluefall

Jag är på WE servern men önskar dig ändå välkommen tillbaka!!

2013-10-26 @ 10:16:40
URL: http://jorvikloern.bloggo.nu
Lucy Seadughter

jag älskar din blogg . :) välkommen tillbaka till jorvik ;)
ett uppkommande event med tävlingar som man kan anmäla sig till finns det nu mer info på min blogg för den som är intresserad . det skadar ju inte att titta och anmäla sig :)

2013-10-26 @ 13:45:18
URL: http://lucyseadaguter.blogg.se/?tmp=266239
Sofia Turtlebear

Jag älskar dn blogg och det var DU som fick mig insperation en att redigera !

2013-10-26 @ 15:28:41
URL: http://turtlebear.bloggo.nu/





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood