Planer för GF

Eftersom att GF ganska mkt står still nu så har jag lagt upp planer för att få den bättre.

 
♣ Skippa ridlektionerna och ha 2-3 events i veckan (?)
 
♣ Ta med nya AKTIVA medlemar.
 
Lotta ut SC ibland till mina underbara medlemar.
 
♣ Hålla GF-bloggen väl uppdaterad.
 
♣ Göra ny Fräsch POWER-DESIGN till GF-bloggen!
 
♣ Kanske lotta ut headers mm i klubben (Ev. ANIMERADE headers)
 
♣ Göra en sida endas för GF'are där man kan få gratis matrial till sin blogg <:
 
♣ Låta medlemar göra event ibland!!
 
♣ Skaffa en klubbledare som får vara med och ta de stora besluten i GF :)
 

 
Låter det bra? 8D
 
 

Kelly Goldbridge...

Låter awesome, känns dock som om jag kommer tappa min plats i klubben :(

2012-08-29 @ 21:17:58
Moa Northside

Det känns jätte bra App! Vi uppskattar verkligen allt du gör <33 Du är så himla fantastisk. Själv skulle jag aldrig orka arrangera sådana saker när jag har skola, men du är ju väldigt speciell.

Är ledsen att jag inte varit så delaktig i klubben, har dock haft fullt upp med min häst IRL, men jag är förmodligen tillbaka på rätt spår nu. ;)

Svar: Åhh tack, det betyder! :')Behöver lite "puffar" ibland, thx! <3
April Starwood

2012-08-29 @ 21:56:44
Julia Snowwi

Det ser SUPERBRA ut, jättebra, App! Tack för att du underhåller oss mm! <33 :) Det kommer bli jättekul! 8)

2012-08-30 @ 16:25:51
URL: http://staristable.devote.se
Julia McDawn

Allt blir superapp! Blir arg på mig själv att jag inte kunnat vara med på event/lektioner då jag har haft fullt upp då jag blrjat 8:an. Tycker allt låter bra utom det första :D så sjuukt kul med lektioner :D
Skritta lungt och galoppera fort- Julia

2012-08-30 @ 17:18:14





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood