:c

Kan inte alla butiker öppppnnnnaaaaa :ccc

 
 
/App
 

Veraaaa

Står jag fortfarande med i kön? :o är bortrest hela sommarn och har liksom ingen data att spela SS på(oaktiv).. :'c

2012-06-29 @ 19:13:24
URL: http://starstablesflummigaste.blogspot.se
Anonym

Asså till GF xD

2012-06-29 @ 19:14:04
Abbie Skynight

det går inte att komma in på GF:s blogg man måste ha lösenord för det! :thumbdown:;-(

2012-06-29 @ 22:21:28
Daisy Goldcamp

Jag är snart lvl 11 nu men står jag fortfarande i kö?

2012-06-30 @ 15:08:46





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood