Svar

Jag tycker att ni verkar vara några p12:iga tjejer som känner er så himla osäkra! Typ hela SS-världen hatar er, bara så att ni vet. Att ni skryter är inte kul alls. När man är på starstable känns det som om att ni måste vara bäst på allt. 

I HAVE SPOKEN!!!! P12
 

Vi är 13 menmen ;)
DU är osäker, vet du varför? Jo för att DU inte står för din åsikt.  
   Säg inte att vi är någonting om DU inte är bättre själv. 
 
/Iza

Wilma

*F12

2012-06-29 @ 22:33:34
Brit =^-^= (tar ss paus)

Men omg, har ni kickat mig elr inte? Ser man mina kommentarer för alla verkar igga mig. Aja skit i I______I

2012-06-29 @ 22:35:44
Kelly Goldbridge!

Seriöst...Jävla skit unge..Blir skit irriterad av att bara läsa den kommentaren -.- Åh.....!! SS världen hatar absolut inte er..:love:
Ha en bra dag!!

2012-06-29 @ 22:37:30
URL: http://Kellyandgold.blogg.se
Bella McDawn

Det är ju kanske bara ngn som inte gillar er, men det betyder verkligen inte att "typ" hela SS hatar er. Det e skillnad på två och kanske 10000 spelare!
Det som kan vara liite tråkigt med bloggen just nu är att ni just kommit igång igen, och inte har så mycket inlägg med foton.
För övrigt, så är den super!!:-d

2012-06-30 @ 09:41:46
URL: http://Starstableloverz.bloggo.nu
Random00

Ehh ni e helt off. Ni kan fortfarande vara tolviga! Hur kan ni skriva att jag inte står för min åsikt? Jag skrev ju det innan! Alla hatar er eller nästan! Ni e för dumma i huvet för att förstå det.

Ni tror att ni vet allt.

Tolvor pff

Svar: Okej, nu har du fan gått för långt "Random00". För du STÅR INTE FÖR DIN ÅSIKT din jävla anonymare. Nämn 3 personer som hatar oss.

Varför tror vi det?
April Starwood

2012-06-30 @ 10:17:46





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood