Ärligt

 
Ärligt funderar jag att sluta på SS. Varför vet jag inte, är bara 100%på att jag bara inte sitta framför datorn utan ta mig någon stands i livet.
 
SS är liksom tråkigt. Men ändå är det de bästa spelet som finns. 
 
Tänker inte liksom "deppa ner" er med detta utan ska försöka pressa fram några inlägg...
Men jag vill inte släppa bloggen, eller mina vänner.. Hmmm...
 

Nikki Westlake

Neeejjj du får inte sluta!!!!! :'c

2012-10-22 @ 18:28:06
Nikki Westlake

Neeejjj du får inte sluta!!!!! :'c

2012-10-22 @ 18:28:06
Lara Mcfield

Nej snälla April:`( Du är ärligt min stora idol på SS. Bland några andra,visst, men ända. Du får inte sluta<3

2012-10-22 @ 20:08:05
URL: http://livet-i-starstableonline.bloggo.se
Ruth

Gör det du mår bäst av.

2012-10-22 @ 21:07:57
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Lolli

Gör PRECIS som du vill Appe!!<33
Du kommer ändå alltid finnas i våra hjärtan om du slutar. Du är en person som som, nääe vet inte vad jag ska säga. DU är en UNDERBAR person Appe!!<33

2012-10-23 @ 19:46:29
URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se
Esmeralda Silverforce

Måste det alltså vara antingen eller? Bara för att du vill göra andra saker måste du inte sluta helt. Jag gör massor av saker varje dag och jag hiner ändå gott och väl med att spela och göra uppdrag, sen är det väl lite no-lifevarning om man ska göra precis vartenda uppdrag som finns varje dag...

2012-10-24 @ 12:22:45
URL: http://monokerus.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood