Klickar runt lite på Starstable hemsidan!

 
Har faktiskt kollat runt lite extra på starstable.com/se, kollade runt på lite bilder osv, hur sidan är uppbyggd mm :)
 
Också när jag klickar runt där mitt i allt så hittar jag användar-vilkoren för att spela Starstable!
 
Det var faktiskt 1 år sedan jag läste dom så jag passade på att läsa igenom reglerna igen!
Det är faktiskt ganska bra att repetera reglerna så man vet vad man får & inte får göra!
 
 
Om ni inte har läst reglerna kan jag uppmuntra er att göra det eftersom det är ganska viktigt! :D
Du hittar dom här!

Hanna G

Hej! Tror du att du skulle kunna kanske uppmärksamma lite dina läsare om att man inte för nätdejta? :3 Typ alla newbies och mindreåriga har börjat göra det och spammar ned chatten. Jättemånga, inklusive jag, säger till de men dem säger att man får vilket inte är sant! Regeln står under Nr 3, störningar. (Alla dejtingrelaterade kommunikationer med andra användare.)

2013-02-15 @ 15:09:15
URL: http://babyjumpersso.bloggo.nu





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood