Nöjd över dagens championat!

 
Haha jag älskar min dator så mycket och är så jävla glad att den när tillbaka! 
 
Jag känner äntligen att jag börjar komma in i min vardagliga rytm med moorland Champions!
 
Det blev ett guld på 18.00-championatet! Allt gick helt perfekt och därför blev jag 1'a!
Sedan blev det ett silver på 20.00-championatet! Jag ledde i slutet trotts att jag failat (Hästen saktar av) flera gånger! Men sen så knasade det till sig i slutet så Alicia gick om mig vid näst sista kontrollen :P Så jag kom på en 2'dra plats!
 
Jag är väldigt nöjd! Jag börjar känna mig mer och mer säker och "van" vid datan! Men det går inte bra alla gånger! 
Nu ska jag nog sluta skriva om alla resultat om mlc eftersom det är nog inte det roligaste som finns all läsa om xD Men jag har inte så jättemånga ideér!
 
Det är dock väldigt viktigt att Starstable inte blir ett spel som bara handlar om att vinna och att vara bäst! Utan att det är den sociala gemenskapen och att ha kul med sina vänner som är prio ett! Det är väldigt viktigt eftersom många spel blir nästan förstörda på grund av att det blir för mycket tävlingar och massa sånt som gör att "måste" vara bäst.
Men det är ju ändå roligt med fler championat! 

Anonym

Woho grattis! <3<3

2013-02-26 @ 20:32:06
April Starwood Fanz

Grattis underbara app! :D <33

2013-02-26 @ 20:45:53





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood