Hihihi xD

 
Provade att logga in i sista minuten och tävla MC, jag låg 3'a nästan hela loppet ÄVEN om Wille är ledsen haha xD Körde faktiskt superkur nu, ska ev satsa nästa gång, datan är/har blivit snäll :D
 
Har slösat 200 SC senaste dagarna på superkur.. Så går det om man är en liten latmask :P
 

Stephanie Snowhall

Hej! Du kämpade jättebra! Jag hann bara se dig i början, men du var verkligen jätteduktig! Tack för en härlig match, ser fram emot det igen <3

Svar: Åh tack vilken gullig kommentar! Kram på dig! <3
April Starwood

2013-01-29 @ 18:12:43
URL: http://starstableplanet.blogg.se
Nicole Seaknight

Kul! :3 Jag kunde inte logga in på SS då alls. :o Stod bara stilla .__.

2013-01-29 @ 18:31:17
URL: http://Fireruby.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood