Jag saknar dig dator <3

 
Haha jag har aldrig tänkte på att min dator skulle gå sönder. Den var liksom en vinnar dator, den bara alltid fanns där. Och nu har den lämnat jorden. Jag insåg inte vad jag hade, jag insåg inte att det var den bästa dator jag haft.
 
Och nu är den borta, för evigt ;_;
 
R.I.P <3
 
 
Detta var den syn ni hade på mig och min dator. Men om jag ska vara ärlig så älskade jag min dator.
 
 Hihi ;)
 
 

Jenny Skydawn

Åh vad svårt för dig att ta detta stora steget! <3 Jag finns alltid för att hjälpa dig! XD

2013-01-30 @ 20:43:33
URL: http://www.dreamdancers.bloggo.nu
esset

R.I.P? ;u;

2013-01-31 @ 17:44:38
URL: http://albinounicornz.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood