Nytt hus!

I dagens uppdatering kom dessa hus, eller ja ett hus och en lada. Och en mystisk big skylt. Vad tror ni att det kommer användas till? Kanske ingenting, men man kunde gå in i ladan precis som de andra 2 ladorna.

Emma Lightfall

Vart är detta jag vill veta tacksam för svar tack i förväg! ;)

2013-01-30 @ 20:54:13
URL: http://www.emmalightfallsblogg.bloggo.nu
Evelyn Moonnight

Jag tror att huset, kommer bli en hästmarknad där man i en senare uppdatering kommer kunna köpa hästar, eller att det bara är ett hus till ett senare uppdrag, fast jag chansar bara xP

2013-01-30 @ 21:09:44
Selena Mountainland

Vart!? 8D

Svar: Följ eldstigen där man svänger in till björnen, fast ta vägen bredvid ;)
April Starwood

2013-01-31 @ 20:34:11





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood