Spanska servern

Igår skulle jag registrera mig på spanska servern, jag läser spanska i skolan så varför inte liksom. Hon fick äran att heta Panna Papaland med sitt ståtliga sto Ultramagic. Loggade in och allt var på spanska, no more. Trodde jag var på spanska servern ända tills de började snacka svenska i stallchatten. Jag var på svenska servern fast de hade bara översatt de till spanska.. Jag blev sur! Jag som ville snacka med spanska tjejer! 
 
När jag spelade engelska servern var den ju på engelska servern med engelsktalande starstable ryttare, men inte på den spanska.. åh
 

esset

i know , right? jag har registreat mig på den engelska men bara svenskar -_- jag bara: dafaq? btw jag läser också spanska c;

2013-01-24 @ 16:48:37
URL: http://albinounicornz.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood