Bloggtorkan har övertaget

 
Man kan säga att i flera månader har bloggtorkan haft övertag och dominerat här på bloggen :c
Men det är inte lätt efter 1 och ½ år att ha lika många ideér som förr, och jag vill inte liksom skriva om dagens ridpass och bomba med bilder bara för att, det har jag gjort 35244 gånger förut. Jag har tagit åt mig de ni har kommenterat och förslagit till mig vad jag kan blogga om. Men jag måste nog öppna mina vyer mer så jag kan skriva mer inlägg som både är bra, roliga och läsvärt. Eller iallafall lite blandat mellan seriöst och oseriöst.
 
Förut skrev jag liksom minst 5 inlägg per dag och idag skriver jag knappt 2, det känns otroligt tråkigt när jag tänker på det hur aktiviteten minskat. Trotts att jag inte bloggar sitter jag ofta inloggad på bloggen, läser kommentarer och funderar o.s.v. Så tro inte att jag glömmer den, för jag tillägnar lika mycket tid på bloggen även fast det inte syns! 
 
Nu är vi less på detta, nu ska det bli som förr! Många härliga inlägg då och då under dagen, de är mitt mål 2013!! 
 
 
 
Jag älskar att ta kort på friesern när den stegrar, den blir så maffig och fin! ♥
 

Kajsa

Ju mer du skriver ju mer att läsa 8D <3

2013-06-14 @ 10:31:49
Courtney Silverhill

Serier är alltid kul att läsa? och att göra också! :) Kram

2013-06-24 @ 09:01:54
URL: http://starstablesverige.blogg.se/





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood