Bloggen

 
Jag är väldigt noga med min blogg att det kommer båda välskrivna bra inlägg och små random inlägg. Det är roligt med lite sånna inlägg ibland och att man släpper denna grammatiska svenska och allt måste inte vara perfekt liksom.
 
När jag skriver fel eller kanske formulerar mig fel är det många som vill påpeka det. Men liksom jag skriver 7 inlägg varjedag, jag skriver ganska snabbt och har ganska klumpiga fingrar = Att det inte alltid blir rätt xD
 
Det viktigaste av allt är att bloggen ska visa vem jag är och min personlighet. 
 
Variera inlägg också, det är mycket viktigt 
 
 

Kajsa

Därför är den så bra <3

2013-03-27 @ 20:36:12





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood