Bloggsumering!

 
Jag älskar den nya funktionen som blogg.se fixat för alla PRO-medlemar!
Man kan se mycket rolig fakta, tex vart de flesta läsare kommer ifrån, även vilka som besöker från andra länder och det var ganska häftigt att se att det finns folk från olika länder i världen som läser min blogg!
 
Stor hiss
 
 
Kul också att se vart de flesta läsare finns ute i landet! 
Och att de flesta besöker min blogg på kvällen, intressant faktiskt!

Esmeralda Silverforce

Grymt rolig funktion känner jag, så fort som jag får någon slags inkomst ska jag lätt uppgradera min blogg till PRO ^^

2013-05-16 @ 15:56:15
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
//jenny Wahlén

yeey! jag ser en pick där jag bor på kartan! ;D

2013-05-16 @ 16:07:00
URL: http://myjorvikdiary.blogg.se/





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood