Dålig vana

 
Jag har börjat hoppa och landa på hinder. En superdålig vana på sista tiden 3: Jag hoppar och landar mitt på hinderet och sedan får farligt fall, eller så fastnar jag, wihihih!! 
 
Sedan har jag märkt en skum grej, jag orkar inte tävla championat längre xD Oftast när jag är inne och ser denna påminnelse komma upp så är det bara "ärsch". Förut var det superkul att tävla helatiden! Men nu har man ledsnat när det konstant går championat överallt xD Det blir inte lika kul, fast en fördel eftersom man får mer chanser på sig  Detta märkte jag när jag kom på att jag tävlade mitt första championat för veckan igår (tors), så det sätter ju sina spår i hur det går xD

Julia Snowwood

Du har blivit som mig :3 Det är precis likadant, det var kul förut när bara mc fanns, och lite när gc öppnade men nu orkar jag inte, och tävlar kanske en gång i veckan. :)

2013-05-24 @ 19:07:27
URL: http://snskog.blogg.se/





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood