Back 2 Black

 
Jag gillar oftast inte förändringar, bara vissa. Men detta tror jag jag kan leva med, men jag ska se om jag behåller det 
 
Visste du även att svart är mitt starthår? 
 

Nik

Beror på om du rider med dem? ^^

2013-11-06 @ 16:10:37
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se
Abbie ponystar

Sorry...fast jag tycker att du var snyggare i förra håret ._.

2013-11-06 @ 17:35:07
URL: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Kajsa

Snyggt :D

2013-11-06 @ 20:32:33
Emmy Lightlord

Det är helt och hållet din åsikt som bestämmer...men jag tycker inte att det passar dig alls tyvärr XD

2013-11-07 @ 15:28:55
Alex c:

Jag tror att det kan bli bra! Det tar ju ett tag att vänja sig. Vi alla är ju van med Apps röda hår c:

2013-11-07 @ 15:58:30
tuva eaststar

vart hittade du sminket ??

2013-11-08 @ 14:22:00
URL: http://tuva-eaststar.bloggo.nu





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood