Pekka


Jag tycker att det är så roligt att rida andra hästar. Det är som så kul eftrsom det blir så annorlunda! 
 
En häst som jag gärna hande köpt är Pekka com ägs ut av min nära vän Vera Westdawn som är borta så jag får logga in och mata hästarna osv! Synd att man inte kunde byta manfärg för det finns ju en sån här i Valedale, men då har den svart man och jag tycker den vita manen ser så flyffig ut, speciellt på svarta/mörkare hästar! 
 

joline riverdawn

Hon matar honom inte v.v

Svar: Jag vet :(
April Starwood

2013-11-07 @ 22:18:40
Evangeline Silverbell

Åh, min tischa ;D
Alltid lika roligt att se att någon faktiskt har köpt den :)

2013-11-08 @ 12:28:09
URL: http://ssosilverbell.blogg.se
Anonym

Pumpatävlingen....? C:

2013-11-08 @ 17:28:44
Exenzia

Åh dom är superfina! c':

2013-11-08 @ 18:03:53
URL: http://exenzia.blogg.se/
Sandy slowwater

Hej! :)

Har en tävling på min blogg där man tävlar kan om fina priser + en hemlig. Gå gärna in och titta lite! kram sandy :D (stort fan av dig och din blogg + dina SUPER fina hästar)

2013-11-08 @ 18:18:56
URL: http://starstablesandy.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood