Pumpan har exploderat!

 
 

 Pumpan har nu exploderat och vinnarna är utsedda:

Först måste jag få säga hur roligt det har varit att så många har varit med, vekligen kul att se när man ordnat någonting att det är så många som vill delta!
 


Priserna:

1:a pris: Gästbloggning + Länk, redigerad bild & header av mig och ca 500 SC!
Vinnaren blev.... Mandy Moonnight!              
                                              
2:a pris: Gästbloggning + Länk, redigerad bild & header av mig!   
Andraplats blev.... Tiffany Lightside!                  
                                         
3:a pris: Gästbloggning + Länk och en header av mig                                   
Tredjeplats blev.... Nichole Starrock!                                              
 
Vinnarna mejla mig direkt för att hämta ut era priser på [email protected]! GRATTIS!
 


              Jag måste säga att jag har hållit ner på SC antalet eftersom jag kom på att det snart är jul och jag måste även ha kvar lite SC att kunna lotta ut då och eftersom jag redan har lagt ner så mycket SC på priser!
Tyvärr så är jag ju inte gjord av pengar så därför hoppas jag inte att ni blir besvikna 
 
Men med detta menar jag att jag har sparat de bättre vinsterna till jul så vänta er mer & bättre priser då! 
 
Tack, ett stort TACK till alla som deltog, verkligen sjukt kul!
Inga ledsena miner för snart är det jul, och då kommer det upp en till tävling! Hoppas du lyckas bättre då!
Det bästa sparas ju till sist... 
 
 
 
  

Alex c:

Jag tycker det bara är bra att du orkar lägga ner pengar överhuvud taget, det är jätte generöst! :D

2013-11-09 @ 12:47:54
Cecilia Starhill

Vilken snygg animering du har gjort! :D

2013-11-09 @ 13:42:11
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Exenzia

Superfin animering och grattis till vinnarna :D

2013-11-09 @ 13:51:00
URL: http://exenzia.blogg.se/
Edward - One of The Vampire Trio

BARA SÅ ALLA VET ÄR APRILS PAINT HORSE INTE LÄNGRE EN PAINT HORSE FÖR DEN ÄR EN VAMPYRHÄST. OCH APRIL SA TILL MIG ATT HON E EN VARULV. SÅ GÅ INTE TILL NORRA JÄRNGRINDEN.

Btw så ska jag, Edward, Bella och Renesmee göra alla Star Stables hästar till vampyrer!!!(förutom våra egna hästar Jasper, Alice och Rosalie såklart!!! föe dom e redan vampyrer!!)
MUAHAHAHAHAHA.

2013-11-09 @ 15:50:27
URL: http://tinnisostars.bloggo.nu
Nichole Starrock

yeeey! :D tack så sjukt mycket! ^^ har skickat ett mejl! :)

2013-11-09 @ 16:53:10
URL: http://starstablenichole.blogg.se
Bella Seaside

Sjuuukt verkligt när pumpan exploderade! *-* Woooow!

2013-11-10 @ 08:54:18
URL: http://starstableryttarna.blogg.se
Frida Starwater

Blev glad ändå, för Mandy (alltså vinnaren) är min kompis, så jag är glad för hennes skull :D <3

2013-11-10 @ 09:31:56
URL: http://starwater.bloggo.nu
Anastasia Flowerwater

Hej! Hur gör du när du ger andra starcoins? Köper du från mobilen eller på ett annat sätt? Jag undrar för jag har också en blogg och skulle vilja ha sc tävlingar :)

2013-11-14 @ 18:49:48
URL: http://jorvikzone.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood