Uppdaterad Spökkarta!

 
 
 
 
 
Här har jag nu uppdaterat Spökkartan!
(De gröna spökerna är de som kom denna vecka, de rosa kom förra veckan)
Tack till alla som hjälpt mig hitta de! 
 

 
För att förtydliga detta:
 
1. Mrs. Drake - Jarlaheim - Spöke uppe på muren.
2. Mrs. Pike - Gröndal - Bakom mrs. Pike
3. Under några hagar - Gröndal
4. Under "Moorland"-bron - Nere vid en sandväg mot suggelställe
5. Moorland - Uppdrag med Mrs. Holdsworth
6. Fort pinta - Uppe i borgen
7. Framför Gravarna
8. Rör sig runt byggarbets platsen
9. Finns vid byggarbetsplats på en kulle
10. Rör sig runt de gömda hedarna - Kan finnas nära picnick
11. SGB - Rör sig runt murana
12. Rör sig runt kaninerna
13. Rör sig nära "Birdie" och på kullar.
14. Vid en plattform - När vattnet var grönt.
15. Finns bakom Mario.
16. I källaren ( VG ).
17. I början av GÅD-skogen.
18. Under Pi.
19. Ute på bryggan 
20. Finns i druidcirkeln
21. På bryggan under Mrs Pike.
22. Springer runt vägen mellan Moorland och slottet.
23. Springer runt slottet, om man står stilla pvanför "hålet" där häxan är så dyker den upp vid busken.
24. Norra Länken - Stå vid praktikanten så kan du se den.
25. Ovanför Jaspers. Finns mellan vargarna och där sprickan finns ibland!
26. Finns vid fyren eller på torget i Fiskebyn.
27. På Stallet Gyllenbladets strand (Där alla hinder och bryggor finns)
28. På DC plattformen ( Vid portalen) 
29. Dyker upp runt FG-bron i en buske (efter bron om man rider mot FG)
 

 

Alice Silverberg

Finns en på DC

Svar: Tack så mycket, ska lägga till det! :)
April Starwood

2013-11-06 @ 18:50:09
URL: http://pallaskrivaden.se
Alexandra Mistdawn

Finns också en ungefär vid bron vid FG, om man är påväg mot FG om du förstår. :)

Svar: Åh tack blir sista då! :)
April Starwood

2013-11-06 @ 19:29:33
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Kajsa

Tack så mycket :)

2013-11-06 @ 20:31:26
Ida Goldforest

Ska man prata med "tanten" i ML efter att man hittat alla?! :3

2013-11-06 @ 21:03:41
Ida Silverrock

får jag "låna" spökkartan? :D skriver att det är din också

Svar: Absolut! :)
April Starwood

2013-11-07 @ 06:52:01
URL: http://horseheart.bloggo.nu
Alicia Starnight

29 sitter ca 3 cm fel så du vet.

Svar: Spökena rör ju ganska mycket på sig, så för mig är den inte fel ^^
April Starwood

2013-11-07 @ 07:08:25
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/
Paulina Weststorm

Tack så jättemycket :D 22an måste röra sig massor :s Lily Rainstorm hittade den i Marleys :s

2013-11-07 @ 07:09:58
Brooke Miststar

Bra karta, ska inte halloweenpumpan spricka snart????

Svar: På lördag! :)
April Starwood

2013-11-07 @ 15:14:45
Alex c:

Perfekt! Har letat efter en bra sån här! :D

2013-11-07 @ 15:56:22
Elsa

Hej. Vill bara säga att dina häst inlägg länkar inte fungerar. kan du fixa till det? :)

2013-11-07 @ 16:00:13
Madelyn Winterknight

Alicia Starnight, vem fråga?

2013-11-07 @ 18:52:32
Alva Lightlee

Sjukt bra! Är det alla? :) När jag räknar får jag det till 7 gröna c: Eller ser jag fel? :3

Svar: Den vid DC plattformen är också ny = 8! :)
April Starwood

2013-11-08 @ 16:33:50
URL: http://alvalightlee.bloggplatsen.se
Anonym :o

Hej, jättebra karta, det är bara en sak, vid Alexmasken, om du har möjlighet tycker jag du borde sätta den lite längre ner... För när jag skulle leta efter den hade du skrivit 'vid graven' när ja kom dit (där du markerat ut) så letade jag väldigt länge och tänkte hela tiden, men graven är la längre ner? Men ja letade för ja tänkte kartan hade rätt (haha) och tillslut gick jag ner till graven och där va den... :p

Verkligen jättebra spökkarta, till mycket god hjälp :) Bara ett litet tips på förbättrin :3 [grymmig blogg btw..]

2013-11-12 @ 20:41:54





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood