Farväl


Nu säger jag mitt sista här och sedan går jag iväg för evigt. Jag har nu valt att sluta, igen, denna gång av en anledning jag inte riktigt kan skriva ut här.. utan jag ville bara säga tack till alla er som följt mig under hela denna resa, ni har varit otroliga!! Men nu har jag sagt mitt för sista gången.

Jag älskar er, nu och föralltid, Kramar och pussar - App ♥

 
 

Ida Hawkberg

Åh, tråkigt. Lycka till!

2014-08-10 @ 12:15:44
URL: http://jorvikcookies.blogg.se
Abbie ponystar

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! D: ;__; HAR ALLTID ÄLSKAT DIN BLOGG! När du började blogga igen va jag jätte glad. Med det är ju du som väljer. Lycka till irl! ♥ :)

2014-08-10 @ 16:23:59
URL: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Vera Westgren

jätte tråkigt att du slutar. Just nu vet jag bara en blogg som brukar uppdatera och det är SSP. Känns som om starstable börjar tina bort. :(

2014-08-19 @ 18:50:45
vi skippar det just nu

men nej vad synd D: har nog läst detta blogginlägg typ tusen gånger om och saknar värkligen din blogg den är underbar <3 men det är såklart du som ska få välja vad du vill göra med ditt liv <3 men jag tänkte okej du har slutat och.. (känns pinsamt O.-) om du ville att jag kunde ha hand om ditt konto ifall att du vill komma tillbaka.. (hälst inte att någon skulle klaga på detta) men jag hoppas värkligen du läser detta för det vora en ära .. <33 jaha.. tack för mig :)

2014-11-06 @ 13:09:24





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood