Effektfull


Man bara måste älska Photoshop! Finns så mycket man kan göra, massa olika effektfulla bilder eller redigeringar, absolut ett "måste-ha" program för en som gillar att redigera och knepa och knåpa med bilder. Tyvärr så kostar photoshop pengar, men jag tror att det finns någon 30-dagars provtid gratis som finns att ladda ner för er som vill prova, för det är verkligen värt det
 

Wirre Weris Drake

Jag håller på och bekantar mig med programmet just nu, några bilder har jag lyckats få fram som jag är nöjd med :D

2014-07-01 @ 23:16:46
URL: http://dragonforce.blogg.se
Elvira Moonbaker

Hej App! Kan inte du göra ett inlägg där du visar alla bloggar du läser? (Om du ens läser några förstås xD)Skulle bli hemskt glad eftersom jag suktar efter nya bra och aktiva bloggar. :)

2014-07-04 @ 14:59:37
URL: http://moonbaker.nicke.dk





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood