Film ~ Redigerar

 

Här kommer filmen, jag brukar inte redigera på just detta sätt, men jag provade något nyss! Det är inte den bästa redigeringen jag gjort, men det är ju någonting iallafall. 
 
 
 
 

Jasmine Wolfbrooke

Hittade din blogg nu!! Älskar den har kollat lite snabbt och så på inläggen och ja hur ska jag säga JAG ÄLSKAR DEN!!! Men har bara en liten fråga eller ja två cx Är du klubbeladarare eller äger du klubben DBC Cx

Vilken sever XD

/Jasse

2014-07-10 @ 20:21:03
URL: http://jasminewolfbrooke.blogg.se
Bella

Jätte fin bild! de e photoshop du använder där va? har photoshop själv men din verkar vara annorlunda mot min?

2014-07-12 @ 09:54:12
Amanda

Hur gör du din video? filmar du med fraps?

2014-07-12 @ 14:46:39
Amanda Silverfield

Tjo! :) Använder du ritplatta? :P Annars mst jag bara säga att du är jätteduktig med Musen! :D Och om det är ritplatta är du jätteduktig med den oxå :3 Du äger på att redigera :)

2014-07-12 @ 18:59:38
URL: http://amandasilverfield.horseworld.se/
Hanna

Jag vet att Iza slutade blogga här för länge sedan, men såg att hon hade en egen blogg som hon dock inte uppdaterat på några månader... varför bloggar ni inte tillsammans längre? Jag saknar den tiden. :(

2014-07-14 @ 18:52:20
Bella Seaside

Du är ju jätteduktig! Vad fin den blev :)

2014-07-17 @ 09:39:32
URL: http://starstableryttarna.blogg.se
siri westlee

men va kul :D har också det photoshop c;

2014-07-30 @ 12:20:23
siri westlee

men va kul :D har också det photoshop c;

2014-07-30 @ 12:20:25





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood