Diamond Bubbels Company ~ Ridläger

 
Nu har den första dagen gått av dessa 3 veckor då DBC har ridläger! Jag är otroligt taggad och det känns kul att äntligen få göra lite saker med klubben, och man behöver inte oroa sig för att missa någonting, vädret är bara skit ändå! 

Men idag hade vi en terräng och en western lektion, det var ganska många inne för att vara sommarlov och det känns awesome. Vi hoppade lite hinder och så men det mesta på lektionen gick ut på att lyssna eftersom det var mycket information vi berättade!
 
 
 

Linea Starfall

Får de komma in nya medlemmar i ridklubben Diamand Bubbles Company? Jag söker verkligen en ridklubb nu!

2014-07-03 @ 16:34:04
Sofia Youngwright

Bästa failbilden ever där uppe!! ^^^^^^^^^ ^.^

2014-07-03 @ 20:29:55
Hortense Shortcake

Hej!

Söker efter en aktiv ridklubb att bli medlem i, finns det plats hos er? :-)

2014-11-12 @ 15:52:06





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood