Men April hur ligger det till?

Jag har publicerat massa bilder till min instagram de senaste dagarna och fått frågor om jag är tillbaka eller inte. Jag har alltid svarat något i stil med "Jag vet inte" "Vi får se" eller "Kanske". Men nu känner jag att det är dags att börja förklara lite. För tillfället är jag tillbaka ja, men jag vet inte när jag slutar igen. För jag tror vi alla vet att det kommer hända igen... Men hur som helst så är jag tillbaka nu med blogglust och nya ideér, en ny start. Jag kommer blogga igen, kanske inte så mycket som 5 inlägg varje dag men när jag känner för det. Men det kan även hända att det blir 5 inlägg varje dag också, det vet jag inte! Men jag ska aldrig känna att jag måste blogga.

Så vad händer nu? Jo, nu kommer jag pyssla lite på en ny vinter design och börja skriva lite smått med nya inlägg. Förhoppningsvis kommer jag att tycka att det är lika kul som vanligt. Men sedan tänkte jag också förklara frågan varför var du inte med i DBC? Jo det är så att jag skapade en klubb vid namn The Chariots med mina vänner för att slippa alla klubbinbjudningar, så jag hade inget syfte att dra igång den klubben. Men nu är jag iallafall tillbaka i Diamond Bubbles Company, mitt hem. Men jag har inte samma roll som förut. Jag är inte en av ledarna. Jag är "bara" medlem. Det känns lite kontigt på många olika sätt men jag tror att det kommer bäst så eftersom att Guldis och Jen sköter klubben så bra nu, och då vill man ju inte förstöra allt, eller hur? Men detta gör också att jag slipper pressen som klubbledare och detta kanske gör så jag stannar länge? Vem vet? Men iallfall det är så läget är nu och jag hoppas att det blir bra, självklart kommer jag sakna rollen som ledare, jag har ju ägt klubbar hela mitt sso-liv. Men det blir bra att prova något nytt!
 
Denna text blev enormt mycket längre än vad jag trodde men nu kör vi igång igen, på nytt!
 

Bilden gjord av den proffsiga Jensan och jag snattade den, men schhhyys

Kajsa

Välkommen tillbaka! <3

2014-11-23 @ 11:18:24





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood