Vad hände med det röda?


När man tänker på April Starwood så är jag ganska säker att man får fram en rödhårig liten filur, men så är det inte längre! Jag har alltid älskat det röda håret men jag har alltid stört mig på att det skär sig till de outfits du har. Jag var aldrig liksom 100 % nöjd. Men sen när jag började spela igen och såg detta hår, oj vad jag älskade det! Detta hår är det jag har väntat länge på, och nu är det äntligen här. Har alltid velat ha en hårfärg åt det blondare eller mer ljusbruna hållet, och nu så har jag det!



 






  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood