Allt & Inget

 
Jag har verkligen kämpat med headern till juldesignen hela dagen, jag hade 0 aning om hur den skulle se ut sen bah BAAANG och jag visste PRECIS hur jag skulle göra.
 
Nu är det bara "sånthär småfix" kvar.
 
Taggar SJUKT MYCKET att få sätta upp den för jag är extremt glad över denna design jag kämpat med i 5 dagar nu. Ska bli skuperkul och se vad DU tycker om den! :D
 
Men kom ihåg att bloggen stängs av mellan kl 18.00 (exakt)- 18.10, 18.15 --> NY TID: Klockan 17.30-17.40/45!!!<--- kommer den att komma upp!
MISSA INTE DET! ;D
 
Imorgon kommer jag sedan börja planera mer på julkalendern så om du ska vara med så anmäl dig NU annars kommer du missa många priser!
 
KLICKA HÄR
 
 
Tack även för den grymma statistiken & alla underbara kommentarer! <3







  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood