Funderar på att flytta c8

 
Jag funderar på att flytta,typ lite utanför SGB och ha lite mera "självständigt". Ett eget stall och egen gård istället för att bo i ett litet hus i SGB och sedan hyra in stall vid steves.
 

 
Såhär lyder en annans på en gård jag tittat på:
 
Nu ska jag sälja min undarbara gård eftersom jag ska flytta ifrån Jorvik. Det är en stor tomt med bra plats för djur och lantbruk. En mycket vacker gård! Den ligger nära silvergladebyn och hyffsat nära vingården. 
 
Det finns många åkrar runt gården samt två ridbanor. Har plats för byggnad av stall. Perfekt för dig som vill satsa innom ridsporten/lantbruk! Det finns ett hus på tomten som har två badrum och sovrum samt finns det ett gästhus med ett sovrum, kö och en toalett.
 
Hör av dig för mer info!
 


Tycker den låter ganska bra till mig! :)
 

Nikki

Oh, det låter som ett perfekt ställe! :D Om du inte skyndar dig kanske jag tar det innan dig hahah ;)

2012-11-29 @ 18:34:36
URL: http://nikkiochwarrior.blogg.se/
Kel-Kel 8D

Nice!! :'D
Jag har paxat att inviga gästhuset, om du köper tomten :D
Själv har jag ett litet skit hus i SGB :3
Det räcker gott och väl åt mig och min hund!! 8D

2012-11-29 @ 19:15:13
URL: http://Starstablejandk.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood