Ny juldesign!

 
Lite småfix kvar (Ska lägga in bilder på hästarna i menyn) Men här är den iaf! :D
 
KOMMENTERA VAD DU TYCKER!!
 
 
 


lucy westlake

snygg!

Svar: Tack!
April Starwood

2012-11-30 @ 17:51:58
Andrea Northlee

GUD VAD SNYGG DESIGN! :D

Svar: Tack! :D
April Starwood

2012-11-30 @ 17:55:11
URL: http://starstableryttare.blogg.se
Jennifer Silverbell

Jag tycker den är väldigt fin, bara att den e så bred så man måste flytta (som man kan skrolla upp och ner) åt sidan för att se allt, lite jobbigt :/

Svar: Det beror på hur stor skärm man har ;)
April Starwood

2012-11-30 @ 18:30:15
Maggie Westbridge

Jag måste bara säga en sak... gu' vad snyggt det blev! Jag blir seriöst avundsjuk på dig och din fina blogg. >.< x)

Svar: Haha naaaw tack :D
April Starwood

2012-11-30 @ 19:41:25
URL: http://Jorvikmyggan.blogg.se
Lana Skyforce

guud så fin header! :D jättemysig design också :))

Svar: Tack så mkt! :D
April Starwood

2012-11-30 @ 19:49:29
URL: http://lanaskyforce.blogspot.com
Kel-Kel 8D

J'vlar vad fin App :D <3

Svar: Tackar! <3
April Starwood

2012-11-30 @ 19:52:08
URL: http://Starstablejandk.blogg.se
Anonym

Sååååå fin!!!! I love sso

2012-12-01 @ 08:32:46
Anonym

Vad köper man tomteluvan i SS? Jättefin design, hur gör man en profosionell blogg? Snälla skriv till [email protected] Tack! :D :D :D

2012-12-01 @ 09:25:01





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood