Det är så synd om mig snyft snyft

Alltså jag fullkomligt HATAR när folk skriver såhär: 
"Gråter på riktigt snyft snyft"
 
Alltså, jag är allergisk mot sådana människor, förlåt för de som skriver så haha. Men ärligt jag klarar inte av folk som skriver så. Hur mycket bryr du dig på en skala 1-10 egentligen om någon skriver så? 
 
Personen VILL i detta ha massa uppmärksamhet och "ååh vad är det?" "åh nej :(", men från mig får det bara suckar. Jag bryr mig inte, för jag är nästan 90 % i alla fall säker på att personen är bara ute efter uppmärksamhet. 
Nej usch. Uppmärksamhetsberoende människor är jag allergisk mot. 

Evelyn Moonnight

Så sant, och folk som går ut ur klubbar för att man säger att dom spelar och vill ha uppmärksamhet.

2012-10-22 @ 16:47:59
nyan nyan

hur kan du då leva med dig själv? ;)

2012-10-24 @ 10:55:26
Britney Moonwood

EY "nyan nyan" folk kan tro att det är jag när du tar det namnet :'c

2012-10-24 @ 21:04:22
URL: http://brittygilly.blogg.se
Hanna

Snacka förolämpning Nyan nyan -.-

2012-10-29 @ 22:34:50
URL: http://silverlund.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood