Svaren :)

 
Louise:
 
Varför tog du bort bubblorna och GF??  För att Blue Bubbles inte blev som jag tänkt osv, helt lötsligt blev hela klubben oaktiv. Golden Fighters blev ut-tjatad och tråkig, men ändå liksom bra.
Kan du göra en design till in coola inte ss blogg?? xD Va? xD
Vad är din åsikt om pessoabett? Haha menar du IRL nu? xD
Vad tycker du om hjälptyglar?? Samma? :P
Varför vill due inte snacka me mi på skype? För jag inte kanske kunnat just då.
Vilken färg e dina strumpor?? Har inga på mig just nu.
Hur träffades du och iza? När vi var och tävlade med 2 andra kompisar.
Ni är väll gifta?? Va?
 
Kan du visa en bild på dig IRL? Ja, det kan jag ska visa den senare ;)
Kan du SNÄLLA svara på mitt mejl till eran "blogg-epost"? :D Vilket? xD
Gillar du spenat? Vet faktiskt inte 0_o
Kommer du någon gång gå in på SS igen efter att du har slutat? Ja, det tror jag. När jag har tid tex, kolla ngn uppdatering elr så :P
Finns det något/någon du kommer sakna när du har slutat? Ja, supermånga <3 Kommer dock hålla kontakten med de utanför SS.
Har du lust att ge bort ditt konto? :D Absolut inte, min gubbe är privat och jag tänker inte ge bort det jag kämpat för. ;)
 


Alicia Snowstar-http://jorvik-lovers.bloggo.nu/

bloggar du mycket? Inte längre :/
har mkt sc har du? Just nu 740 SC.
hur mkt js har du? Haha 572 JS xD
hur träffade du Iza? När vi var och tävlade med 2 andra.
när träffadesIza och du? Hur menar du? :P
 
Kan du visa en bild av dig Irl? Kommer snart i ett annat inlägg ;)
Vill du ge bort ditt konto till någon?:) du är så fin! Absolut inte, min gubbe är privat och jag tänker inte ge bort det jag kämpat för. ;)
vad använder du för foto sak?  Va? xD
Hur tar du så fina bilder?, Hur tar du i när bild? Jag försöker göra det så verklighetstroget som möjligt :)
Kan du hjälpa mig med en header? Tyvärr inte :(
 
 
1 Varför ska du sluta? :c Som Iza, jag känner mig klar på SS :(
2 Gillar du cupcakes? Jaa!
3 Kan du lägga ut en bild på dig själv? Kommer snart i ett annat inlägg ;)
4 Har du en egen häst? Jag har haft egen häst och är häst människa. Dock var jag tvungen att sälja min häst när mina föräldrar seprarerade för ett halvår sedan. Dock vill jag fortfarande köpa häst.
5 Kan du inte stanna kvar på ss? Vet inte ännu :(
6 Kommer du göra ett comeback? Ingen aning :c
 

 
 
Vilket är ditt bästa minne från SS? :D Ohhh har många bra minnen, men det bästa var nog när jag och Iza blev liksom ett "team". :)
 


 
Har du egen häst irl? Jag har haft egen häst och är häst människa. Dock var jag tvungen att sälja min häst när mina föräldrar seprarerade för ett halvår sedan. Dock vill jag fortfarande köpa häst.
Gillar du 1D? Nja :P Hatar som inte, älskar dom inte xD
Hur länge har du ridit irl? 7år :)
Vilken är din favorit plats i ss? Gåd, mysigt och lungt <3
 
Hur longerar/hänger man bredvid pållen?! Blir tacksam för svar!!!!!!!!!! P.s. Din blogg är elr var bäst..:c Kan inte svara på det :/ Och tack:)
 


 
hur många klubbar har du ägt? Haha jättemånga zD Säkert över 10 xD
 
Kommer sakna dig April!! <3 Bara så du vet är du så himla fin och är en jättebra vän! Love u <33 Tack så mkt :)

Vem var den första du träffade på SS? Haha ingen aning xD
Hur hittade du till SS? Via en klasskompis IRL :)
När började du på SS? För ca 1 år sedan.
Vilken var din första klubb? Den jag och Iza skapade, glömt namnet nu xD
Hur många klubbar har du ägt? Ingen aning o.O xD
Favorithästfärg? Vet inte xD
Gillar du låten Gangnam Style - PSY ? Ja & nej xD
Hur många inlägg har ni gjort på er blogg? Detta blev det 1896 xD
Vilken är din favoritfärg? Gillar röd, vit, blå, orange mm xD
Vilken är din favoritplats? GÅÅÅD

Natt VS Dag 
Lila VS Rosa 
Valedale VS Firgrove 
Gyllenåsrnas Dal VS Silverglade 
Byxor VS Kjol 
Kakor VS Bullar 
Glass VS Godis 
Chips VS Ostbågar 
Mjölk VS Vatten 
Sommar VS Vinter 

Er blogg är bäst <3 Tack :D
 


Tatiana:

Vilket var ditt bästa minne från SS?P.s. jag har kollat monga ssbloggar och eran är en av dom bästa! Ja kanske tillockmed den bästa<3 ... och en till sak jag ville säga är att jag tycker att ni tar såååå fina bilder! <3<3<3kommer sakna att följa er blogg:'( Naw tack:') Det var nog när Iza och jag blev ett "team" :)
 
1. KAN jag få se en bild på dig IRL!? <33  Ja det kommer :)
2. Har du en egen häst irl? Jag har haft egen häst och är häst människa. Dock var jag tvungen att sälja min häst när mina föräldrar seprarerade för ett halvår sedan. Dock vill jag fortfarande köpa häst.
3. Vilken är din favvo-färg?? Mååånga :P
4. Varför ska du sluta? Som Iza jag känner mig "klar" på SS :c
5. Snö:ar det hos dig IRL? Gjorde igår :P
6. Lägg ut en bild på den bästa dag i ditt SS liv på bloggen! :D Kunde inte ta bilder då :''C
7. Saknar du mycket att Iza har slutat blogga här? Ja :(
8. Kommer du sakna Wille?? Jättemkt <3
 


 
Skulle du kunna tänka dig att gå med i Op? Absolut ! ;D
 


 
1. Har du fortfarande kvar sin underbart söta häst sen vi skypade? Nej det har jag inte :'c
2.Du visste ett bra ställe på ss som du sa att vi kunde rida på nån gång, kan vi göra det och njuta av kanske sista tiden tsm innan du slutar? Om vi hinner ja :D
3. Du får skit gärna göra en länk om mig om du vill det! Yes :)
4.Kan du göra en header till mig? Tyvärr har jag inte tid :(
5.SLUTA INTE!! :/ :c
 


Leia:
 
vad kommer du att sakna mest om du slutar?? Det sociala, roligheten, det enkla. Vännerna :c
 
tänker du låta någon ta över din gubbe,o tänker ni skrota bloggen? Ingen aning :(
 


Bella:
 
Hej app, kommer du ihåg den gången när dbc o gf hade bergsklättring. Då frågade jag om jag var välkommen till gf om jag gick ur/sparkades ur dbc. Du skrev "Ja" . 
Nu har jag en egen klubb och GF upplöstes. 
Jag vet inte var jag ville komma med detta, men bara så att du kommer ihåg. Så blir inte det alltid som man tänkt sig, så du kanske kommer tbx till ss en vacker dag i april. 
Eran blogg är grym, och eftersom ni har tappat intresset kanske ni kan lotta ut den. Jag behöver ingen blogg dock men för andra.. Btw min fråga kommer här: 
Vad händer med Diamond Bubbles company? Tack så mkt :') Jag vet tyvärr inte :(
 


Ellen:
 
1. Kan du börja blogga på sso igen? Vet inte :c
2. kan du börja spela ss igen? Vet inte :c
 


Emilia:
 
1.Har du någon gång haft vänner som bara varit kompis med dig för att komma med på bilder till bloggen? Ja, tyvärr :(
Jag kommer alltid ha dig som min idol. Du är alltid bäst.WE LOVE APRIL STARWOOD! <3 8D Naw tack vad gullig du e! :')
 







  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood