Klubblös stackare

Ja, jag är fortfarande klubblös. 
 

Kan rabbla upp några exempel på varför jag är det och har valt det så. 
  1. Jag är inte särskilt aktiv måste jag säga. Jag loggar in typ 10 på kvällen på en vardag tror det är bara några fler nattugglor som är vakna då :D 
  2. I en aktiv klubb skulle jag bli utslängd direkt.
  3. Jag trivs inte i klubbar som jag inte äger...
  4. Gillar inte klubbar där jag typ känner 1 av 50 (inte att klubben är dålig i sig). 
  5. Jag orkar inte komma på event. 
  6. Jag är för lat att logga in när jag har tid. 
  7. Jag har tappat SS lusten lite. 
  8. Tycker klubbar är en dålig sak, slutar åndå oftast i bråk. Var en bra ide kanske för många, men för mig är det dåligt. 
  9. Jag har tappat kontakten med alla jag pratat med på SS (inte alla men nästan) så de känns främmande nu. 
Jag trivs som klubblös. Nej, inte när alla skickar klubbförfrågningar hela tiden då..
Men jag har svårt att trivas, känna mig hemma och delaktig. Jag vill inte att 1 av 50 ska vara den jag känner. Jag vill känna ALLA. Somsagt, ibland är jag väldigt oaktiv och ibland aktiv, så att vara medlem i aktiv klubb måste jag bara glömma, för jag hade blivit utslängd direkt. 
 

Jag ljuger om jag inte säger att jag saknar Golden Fighters. Jag saknar att dela allt det dära med ER, att hålla event och skratta som en idiot framför datorn. Jag saknar det så otroligt mycket. Hade jag haft mer tid, då hade jag inte tvekat att skapa en klubb igen. Men jag har minst 2 prov per vecka + snart 2 hästar. Tiden är inte mycket jag har. Så tyvärr kommer nog inte jag ha den tiden igen.. 
 
Åh, varför ska jag bli ledsen över det. Jag saknar allt som var förr, men så kommer det aldrig bli. För alla har gått vidare, och jag med. 
 
 
 

Ellen Flowerbell

Izaaaaaaaa! GÅ MED I MIN AWESOME FIGHTERS!!!!!!!!!!

2012-10-22 @ 15:36:50
URL: http://flowerbellstarstable.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood