Rubrik.

Okej, jag ska börja såhär. 
 
April tänker sluta kanske, känner exakt samma känsla som henne. Det ligger till såhär. 
 
Jag känner att jag är KLAR på SS, jag är på level 13, jag har varit 1:a på bästa någonsin på endel lopp, jag har bloggat på denna bloggen i nästan 1 år, jag har ägt massa klubbar. Vad ska man göra mer? SS står still just nu. Jag pratar aldrig med någon på SS längre. Pratar endast med Molly och April utanför SS, de ända jag håller kontakt med. Jag har träffat underbara människor här, vissa har jag tappat kontakt med, andra finns kvar. 
 
Jag får en sån "nonono iza tryck inte på spela knappen igen du kommer bara bli deppig :(" känsla när jag loggar in. Vad ska jag in på SS att göra? Hoppa över Steve? Kan inte säga att jag inte vill lämna SS för jag förlorar mina vänner då, men ... vilka vänner har jag kvar på SS som jag inte pratar med utanför SS? Blir ingen skillnad om jag lämnar SS. 
 
För längtade man hem till SS (spelnörd), alltid. Fort jag satte mig vid datorn loggade jag in på SS, det var mitt liv. Nu när jag börjat 7:an är det massa prov  och inlämningar varje vecka, jag har 2 hästar snart, nu på vinterperioden kommer måste jag rida innan det blir mörkt. Nu innan höstlovet precis är det allting liksom.. Höstlovet tänker jag inte spendera framför SS. Never, jag har bättre saker för mig än att hoppa över Steve.
 
Jag har därför bestämt mig att jag tar en paus från denna bloggen, kanske inte sluta förevigt, kanske får tillbaks vännerna, lusten och allting att spela SS? För just nu, då känns det meningslöst. Allting jag gör.
 
Jag kommer logga in på onsdagar eller torsdagar, efter onsdagsuppdateringarna och kanske nån annan gång. Då finns jag social på V-chatten, om ni nu vill nå mig av någon anledning. 
 
Izabella Bluefield, det namnet som skapat både glädje, sorg, ilska and so on. Vissa har stört sig på mig, andra gillat mig. Det är det man får ta när man bloggar och om man VAR klubbägare för en ganska så omtalad klubb..
 

Hejdå alla, kommer sakna er bloggläsare.. :/
Får se om jag kommer tillbaka på denna bloggen. SS kommer jag aldrig lämna förevigt, gud va bra att man är lifetime SR då så man kan komma tillbaks när man är 70 år om man vill ;)
 
Nejdå men hejdå. 
avslutar med en favorit, kom ihåg mig :/
 

Jenny Moonnight

Jag kommer alltid komma ihåg dig, Iza... Lycka till med allt, hästarna, skolan m.m. Hoppas att du någon gång kommer tillbaka till SS och bloggen, men det är ju svårt ibland, du får ta din tid...! :)

2012-10-24 @ 17:43:20
URL: http://tussisstarstable.blogg.se
Louise

Man tröttnar, that's it! Ss är inget utan vänner, om jag får säga mitt tycker jag ss e skittråkigt. (Ja!) Varför jag änns loggar in är för att jag har fått kontakt med en speciell person som alltid finns o mitt hjärta. Men nu när man har kontakt utanför ss, vad är då ss?
Kram alla, och du Sandy, älskar dig <33

2012-10-24 @ 18:47:34
Maggie Westbridge

Jag kan faktiskt hålla med dig, er båda. Även om jag inte spelat lika länge som er så känns det ändå som om jag nått slutet på spelet. Men detta ligger lite i SS händer. De måste bli bättre på att komma med nya uppdrag annars kommer jättemånga sluta spela!

2012-10-24 @ 19:16:45
URL: http://seawolvesoder.weebly.cok
Stella Moondell

Nr för att bara elak elr ngt nu men.. seri? slutat 2gr som om livet kretsar runt iza holy shit ._. none care's it's a fkn game!

2012-10-25 @ 22:31:11
Thea Nortkningth

Ses Iza,ännu en gång....

2012-10-27 @ 10:43:50
URL: http://nortknight.blogg.se
Britney Moonwood

Hejdå, lycka till i framtiden ♥

2012-10-30 @ 20:52:08
URL: http://brittygilly.blogg.se





  Namn:
      Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)
  
  Hemsida/blogg:
  
  Din text här:
  
  




April Starwood
Vad kul att du hittade hit!
Mitt namn är April och kallas App.
Jag har drivit denna blogg till och från sedan Januari 2012. Jag bloggar om mina tankar, vänner, shopping och mycket mer!






Star Stable Online
Star Stable är ett online spel där du får chansen att skapa din egna häst och karaktär. Du och din häst kommer kunna göra dagliga uppdrag, chatta med vänner och tävla i roliga race! Det finns så mycket på Jorvik att upptäcka.
Du kan bli medlem gratis redan idag!





       






































Hemsidan visas bäst i Google Chrome ~ Design © April Starwood